Forum Oberza pod grzybem Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Magic game

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Oberza pod grzybem Strona Główna -> Karcianki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Jakub Wendrowycz
Wtajemniczony



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Sob 22:22, 24 Lut 2007 Temat postu: Magic game

Znacie grę magiki???
Fajna nie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gruby
Wtajemniczony



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:49, 25 Lut 2007 Temat postu:

Nie nie znam... Może opiszesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub Wendrowycz
Wtajemniczony



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Nie 16:06, 25 Lut 2007 Temat postu:

To jedna z najbardziejkultowych karcianek na świecie.

Pomysłodawcą gry był Richard Garfield – nauczyciel matematyki w jednej z amerykańskich szkół. To właśnie on w roku 1993 zjawił się w małej i nieznanej jeszcze nikomu firmie "Wizards of the Coast" z propozycją wydania gry planszowej w klimacie fantasy. Koncepcja oraz szkic zasad rządzących zabawą spodobały się firmie "Wizards of the Coast", jednak zbyt wysokie koszty produkcyjne zmusiły autora do stworzenia wersji karcianej gry. Dostrzeżono ogromny potencjał gry mającej nieskomplikowane przepisy, ale urozmaiconej i ciekawej dzięki dodatkowym zasadom umieszczonym na kartach. Wydrukowano 2 600 000 kart o 295 wzorach, które po raz pierwszy zaprezentowano 5 sierpnia 1993 na konwencie Origins. Odzew graczy przeszedł najśmielsze oczekiwania wydawców i przyniósł ogromny sukces kasowy.

Zachęcona sporymi zyskami z pierwszej edycji (zwanej później Alfa) firma Wizards of the Coast wypuściła na rynek kolejne: Beta, Unlimited, Revised (nazwaną 3rd Edition – "trzecią edycją"), a następnie edycje od 4. do 9. Edycja szósta znana jest jako Classic. Dla uczczenia dziesięciolecia gry, w roku 2003, przy wydaniu 8. edycji, zmieniono układ graficzny kart. Na 2007 rok planowana jest 10. edycja, przy której tworzeniu współudział mają również gracze. Na oficjalnej stronie gry każdy może założyć swoje konto i raz w tygodniu głosować na karty, które będą przedrukowane w "dziesiątce".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gruby
Wtajemniczony



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:48, 25 Lut 2007 Temat postu:

Człowieku ja się nie pytałem o to kiedy, gdzie i jak ta gra powstała... Chodzi mi o zasady i jak się w to gra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub Wendrowycz
Wtajemniczony



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Nie 18:11, 25 Lut 2007 Temat postu:

A sorry

Po pierwsze: Tasujesz swoją talię (min 40 kart) Ciągniesz 7 kart ze swojej talii. Karty przedstawiają różne lądy, potwory i magię (pernamenty).

Po drugie: Możesz zagrać jeden ląd na turę. Lądy te produkują energię, która przyzywa potwory i pozwala rzucać czary. (każda karta ma określony koszt zagrania) co turę (czyli po turze przeciwnika) odtapowywujesz swoje landy I stwory

Po trzecie: Potwory mogą być użyte do ataku (atakując lub broniąc się tapujesz stwory) oraz do obrony. W każdej turze twoje kreatury mogą zaatakować przeciwnika i zadać mu obrażenia lub mogą posłużyć jako żywe tarcze każdy stwór ma podany atak/obrane w prawym dolnym rogu jeśli obrona spadnie poniżej lub będzie równa zeru stwór ginie co turę wszystkie stwory regenerują swoją wytrzymałość przywracając stracone punkty życia, zabity stworek idzie na cmentarzysko zwane graveyard-ed istnieją jednak sposoby na wskszeszenie zmarłego najlepiej zna się na tym czarna magia.

Po czwarte: Czary używane podczas rozgrywki mają różne efekty. Jedne mogą ci pomóc, inne zadają obrażenia twojemu przeciwnikowi. w czasie rozgrywki kumulujesz lądy. To daje ci więcej energii, przez co możesz zagrać silniejsze potwory i mocniejsze czary. Ale pamiętaj rozporządzaj swoją energią rozważnie nawet drobny błąd może przeważyć o tym czy zginiesz czy przeżyjesz

Po piąte najważniejsze: Zadaj tyle obrażeń, aby zredukować punkty życia przeciwnika z 20 (chyba że zwiększył sobie liczbę wytrzymałość w jakiś magiczny sposób) do 0 i ZWYCIĘŻYĆ !!!

Krótki opis szkół magii:
Biała - magia ta charakteryzuje się czarami obronnymi, łączącymi potrafi świetnie przeciwstawić się czerwonej magii

Czarna - siły ciemności potrafią wskrzeszać, zabijać, atakować z nienacka cieniami a jednostki przerywają często walkę dopiero po dokładnym poćwiartowaniu

Czerwona - nie zna się na obronie czerpiąc energie z gór możesz razić wroga piorunami i szybkimi atakami

Niebieska - magia wody potrafi niszczyć czary kiedy mag dopiero je tworzy potrafi również zamieniać istniejące stwory lub inne czary zamieniać znów w zaklęcia

Zielona - magia ziemi a szczególnie lasu ich inteligentne elfy i potężne potwory są trudnymi przeciwnikami

Po pierwsze: Tasujesz swoją talię (min 40 kart) Ciągniesz 7 kart ze swojej talii. Karty przedstawiają różne lądy, potwory i magię (pernamenty).

Po drugie: Możesz zagrać jeden ląd na turę. Lądy te produkują energię, która przyzywa potwory i pozwala rzucać czary. (każda karta ma określony koszt zagrania) co turę (czyli po turze przeciwnika) odtapowywujesz swoje landy I stwory

Po trzecie: Potwory mogą być użyte do ataku (atakując lub broniąc się tapujesz stwory) oraz do obrony. W każdej turze twoje kreatury mogą zaatakować przeciwnika i zadać mu obrażenia lub mogą posłużyć jako żywe tarcze każdy stwór ma podany atak/obrane w prawym dolnym rogu jeśli obrona spadnie poniżej lub będzie równa zeru stwór ginie co turę wszystkie stwory regenerują swoją wytrzymałość przywracając stracone punkty życia, zabity stworek idzie na cmentarzysko zwane graveyard-ed istnieją jednak sposoby na wskszeszenie zmarłego najlepiej zna się na tym czarna magia.

Po czwarte: Czary używane podczas rozgrywki mają różne efekty. Jedne mogą ci pomóc, inne zadają obrażenia twojemu przeciwnikowi. w czasie rozgrywki kumulujesz lądy. To daje ci więcej energii, przez co możesz zagrać silniejsze potwory i mocniejsze czary. Ale pamiętaj rozporządzaj swoją energią rozważnie nawet drobny błąd może przeważyć o tym czy zginiesz czy przeżyjesz

Po piąte najważniejsze: Zadaj tyle obrażeń, aby zredukować punkty życia przeciwnika z 20 (chyba że zwiększył sobie liczbę wytrzymałość w jakiś magiczny sposób) do 0 i ZWYCIĘŻYĆ !!!

Krótki opis szkół magii:
Biała - magia ta charakteryzuje się czarami obronnymi, łączącymi potrafi świetnie przeciwstawić się czerwonej magii

Czarna - siły ciemności potrafią wskrzeszać, zabijać, atakować z nienacka cieniami a jednostki przerywają często walkę dopiero po dokładnym poćwiartowaniu

Czerwona - nie zna się na obronie czerpiąc energie z gór możesz razić wroga piorunami i szybkimi atakami

Niebieska - magia wody potrafi niszczyć czary kiedy mag dopiero je tworzy potrafi również zamieniać istniejące stwory lub inne czary zamieniać znów w zaklęcia

Zielona - magia ziemi a szczególnie lasu ich inteligentne elfy i potężne potwory są trudnymi przeciwnikami Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konowal
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:12, 06 Mar 2007 Temat postu:

Ty tak samemu czy z wikipedi wziąłeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ćwok
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:11, 13 Mar 2007 Temat postu:

ej, ja gram w magica i jest fajny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konowal
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:31, 13 Mar 2007 Temat postu:

Wyczerpująca odpowiedź Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub Wendrowycz
Wtajemniczony



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Wto 18:54, 13 Mar 2007 Temat postu:

Graliście w jakiś turniejach Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ćwok
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:50, 13 Mar 2007 Temat postu:

nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konowal
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:50, 13 Mar 2007 Temat postu:

Często gramy między sobą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ćwok
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:37, 14 Mar 2007 Temat postu:

no ba, a ty masz cienką talię Adminie, i zawsze oszukujesz!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konowal
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:04, 14 Mar 2007 Temat postu:

Jak cienką, ostatnio pokonałem cię 3 razy pod rząd i tylko czasami troszeczkę, leciutko spojrzę na następną kartę Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ćwok
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:11, 14 Mar 2007 Temat postu:

taa, leciutko, zamieniasz karty, dobierasz, itp. kiedy wróg nie patrzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konowal
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:45, 15 Mar 2007 Temat postu:

Skąd mam wiedzieć że ty nie oszukujesz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Oberza pod grzybem Strona Główna -> Karcianki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin